Wij gaan verhuizen! Daarom is het tijdelijk niet mogelijk via onze website te bestellen. Aanvragen kunnen gedaan worden via info@hikeposter.nl

Veel gestelde vragen

VERZENDING & BEZORGING

Bezorging
Wij bezorgen op dit moment alleen in Nederland & Belgie. Het is niet mogelijk om vanuit een ander land te bestellen.

Wat zijn de verzendkosten?
Binnen Nederland zijn de verzendkosten zijn 4,95 euro per bestelling.
Indien je bestelling boven de 100 euro uitkomt, zijn de verzendkosten in Nederland gratis.
Naar België zijn de verzendkosten 8,95 per bestelling

Wanneer kan ik mijn order verwachten?
Onze posters worden op bestelling geproduceerd en uiteindelijk verstuurd via PostNL. Indien je een losse poster besteld zal deze met de reguliere post verzonden worden, zonder track & trace. 
Indien je een poster met lijst besteld ontvang je een track & trace nummer via de email. Hiermee kun je de verzending van je hikeposter volgen. Wij streven ernaar de posters binnen 7 werkdagen te verzenden.

Verzendverpakking
Uiteraard zorgen wij ervoor dat jouw bestelling goed wordt verpakt, zodat deze heel aankomt. Wanneer jouw product toch beschadigd aankomt vragen we je contact op te nemen via info@hikeposter.nl. Stuur een foto mee van het beschadigde artikel, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op!

BESTELLEN 

Hoe plaats ik een bestelling?
Onze producten zijn via de webshop eenvoudig te bestellen. Bekijk hier onze collectie.

Is het mogelijk een bestelling aan te passen?
Na betaling van jouw bestelling gaan wij direct aan de slag! Mocht je per ongeluk een foutje hebben gemaakt, stuur ons dan zo snel mogelijk een bericht met SPOED in de titel en vermeldt je ordernummer. Zolang de bestelling nog niet verwerkt of verzonden is, doen wij er alles aan om dit nog voor je aan te passen.

BETAALWIJZE


In onze webshop kun je betalen met de volgende betaalmogelijkheden: 

iDeal
Met iDeal kun je veilig en gemakkelijk online via je eigen Nederlandse bank betalen. Wanneer je jouw bank hebt gekozen, word je doorgestuurd naar de veilige omgeving van je eigen bank.

Creditcard (Mastercard, Visa, Maestro)
Betalen met je creditcard is makkelijk en zeer veilig. Al jouw gegevens worden in een beveiligde omgeving gehouden en je betaling wordt direct afgehandeld.

CONTACT OP NEMEN


Hoe kan ik hikeposter bereiken?
Wanneer je vragen over je bestelling, verbetersuggesties of feedback voor ons hebt, laat dit dan weten door het contact formulier in te vullen of stuur een e-mail naar hikeposter@gmail.com. Wij streven ernaar om binnen 2 werkdagen te antwoorden.

RETOURNEREN


Herroepingsrecht*
Na aankoop van je product heb je het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heb je 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt vervolgens het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten teruggestort. De kosten voor het retour zenden van het product komen voor jouw eigen rekening. Wij streven ernaar het verschuldigde orderbedrag binnen 10 werkdagen terug te storten mits het product onbeschadigd en goed is ontvangen.

* Producten die voor jou op maat zijn gemaakt (gepersonaliseerd of custom made) met persoonlijk aangeleverde gegevens, kunnen niet geretourneerd worden. Het herroepingsrechts is hierop dus niet van toepassing.


Hoe kan ik een product retourneren?

Wil je jouw product retourneren? Ga dan als volgt te werk:

Meld via hikeposter@gmail.com dat je een artikel wilt retourneren, met vermelding van de productnaam en jouw ordernummer. Je ontvangt van ons een retourformulier. Stuur het product onbeschadigd en in de originele verpakking binnen 14 dagen na annulering van jouw bestelling terug naar hikeposter bij voorkeur via aangetekende post (zo heb je een bewijs van de retourzending). Voeg de originele factuur en ons retourformulier toe aan het pakket.

Retouradres:
Hikeposter Retour
Jan den Haenstraat 12b
1055 WD Amsterdam

Wij streven ernaar het verschuldigde orderbedrag binnen 10 werkdagen terug te storten, mits het product onbeschadigd en goed is ontvangen.

KLACHTEN & GARANTIE 


Wij garanderen dat elk door ons geleverd artikel voldoet aan de gebruikelijke eisen en normen die daaraan ten tijde van de levering redelijkerwijs kunnen worden gesteld en waarvoor zij bij normaal gebruik zijn bestemd.

Desondanks kan het gebeuren dat één van onze producten ondanks onze voorzorgsmaatregelen toch schade oploopt of dat er per ongeluk een verkeerd product wordt geleverd. Zorg dat je bij ontvangst van je bestelling de juistheid en de staat van de geleverde producten meteen checkt. Mocht er iets niet goed zijn gegaan neem dan tijdig contact met ons op via hikeposter@gmail.com. We wijzen er op dat er geen sprake van garantie is in de volgende gevallen:

- De melding van de klacht niet tijdig wordt gedaan. (zie termijnen onderstaand)
- Er beschadiging is ontstaan door opzet, grove onachtzaamheid of nalatig onderhoud.

De termijnen voor reclameren zijn:
- Bij niet- uiterlijke gebreken: consument: binnen 30 dagen en zakelijk klant: binnen 10 dagen
- Bij uiterlijke gebreken: voor consument en zakelijk klant: onmiddellijk.